user124578 Merhaba hanımlar şehir hastanesinde sezeryan olan var mı acaba ? Hastane ortamı nasıl ve ikinci sezeryan da kaçıncı haftaya gün verdiler size . Yanınızda sadece bir kişi mi kalabiliyor refakatçi olarak ?