dnzm1 bende 28 haftalık doğum yaptım şişi indikten sonra kilosu 1000e düştü karın şişliği sorunu bizde de vardı. Bağırsaklarında bi problem olmasından, sütümün gaz yaptığından şüphelendiler. Kanından baktılar film çektiler bi sorun çıkmadı. Bana da bitki çaylarını falan yasakladı. Kilo aldıkça da sorun geçti çok şükür. Sizde de benzer durumlar olabilir aynı şey olduğuna göre. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize