Sabah ac karnına içiyorum bide akşam aç karnına içmem gerekıyo . Bazen yemek yedikten sonra aklıma geliyo bende yatmadan içiyorum. Bi zararını görmedim de yaşamadım da şu zamana kadar . Sadece süt ve süt ürünleri tüketmiyorum aksam içtiğim demir ılacından sonra .