Petek98 geçmiş olsun bende 12+5 de oldum önlem amaçlı.şuan 31 haftalığım.ameliyat kolay korkulacak bişey yok sonrası dikkat etmekle geçiyor.kabız olmayacaksın,çamaşır sık sık değişeceksin,bol su,enfeksiyon kapmamak için.kan idarar tahlili sık sık baktırmalısın özellikle crp.yemek temizlik hiç yapmadım hepsi eşimde.sadece yemek yemek için wc için birde kontrollere ayaktayım.böyle canım.inşallah sağlıkla kavuşursunuz.hepimizde tabi.bu arada benim profilimde serklaj postu var güncel orayıda takip edebilirsin.bilgilenmek adına🌸