_papatya-ilaydam06 39+1 ne zaman gelecek diye bekliyorum kız bebek erken gelir diyorlar birde 😂 Sizde durumlar nasıl❤️
Bsracc _papatya-ilaydam06 Acaba adet tarihine göre hesaplandıgı içinmi geç geliyor bu bebişler anlayamadım sonuçta başındamı sonundamı döllenme oldugu belli değil🫣
_papatya-ilaydam06 _papatya-ilaydam06 bakalım son 6 gün kaldı gününe inşallah gününde gelir yada 2 gün önceden gelse de sıkıntı olmaz
_papatya-ilaydam06 Bsracc yanlış hesaplamadan diyorlar son adet tarihini sma bende yanlış yok net günümü biliyorum