35+4üz ilk gebeliğim geçen haftadan beri artık sürekli olarak sancılanıyorum ama bugün çok fazla oldu artık iki kez de gece sancı geliyor . Düzenli olsaydı korkardım ama düzensiz işte bi kaç gün önce tansiyonum yükselmişti alttan muayene ettiler ne olur ne olmaz diye hiç açılmam yoktu . Ama bu sürekli olan şiddetli sancılar erken doğum habercisi olabilir mi 🥺🥺