Merhaba anneler,son birkaç gündür çok kötü durumdayım. 35 haftalık hamileyim ve Demir ilacı kullandığım için önce kabızlık yaşadım sonrada hemoroid(yani halk arasında bilinen adıyla basur) dünden beri dayanılacak gibi değil oturamıyorum yatamıyorum kalkamıyorum ağlıyorum artık acıdan. Başladığından beri üç kutu fitil bitirdim,krem sürüyorum devamlı vazelin sürüyorum ılık suya oturdum bana mısın demiyor. Aranızda yaşayan varsa iyi gelen birşey varsa nolur yardımcı olun