23 haftalık gebeyim ilk gebeliğim ve ikiz gebelik. Bu yüzden tedirginim . bi kaç dr değiştirmeme rağmen içime sinen olmadı kimse güzel açıklama yapmıyor bilgi vermiyor paramla rezil oldum hep . Bu aydan sonra dr değişikliği yapan var mı ? Pendık te dr önerisi olan var mı acaba ?