Haticenurozturk Kızlar 37+4 haftalık hamileyim ve yürürken alt tarafımda ağrı oluyor yaşayan var mı bu durumu doktorum baktı eliyle açılman falan yok dedi 🙄 sizce doğuma az kaldığı için mi oluyor
Haticenurozturk Minnak34 korktum bı an ama korkulcak birşey degildir değil mi böyle sızlama şeklinde yada batma gibi oluyor bu arada 17 gün kaldı doguma
Haticenurozturk Hilalya35 maşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️ bı an önce dogursaydik sağ sağlım🥰🥰
Stpz Haticenurozturk bende çok aşırı var o sıkıntı ama bende vajinal varis olduğu için büyük ihtimalle yürüyemiycem sanki 36+5 bugün 😌