Peperonni teşekkürler canım doktor bacağını açmadığı için kıza benziyor dedi iki hafta sonra detaylı ultrasona giricem renkli oluyor orda tam belli olur dedi valla bilmiyorum kafam karıştı tahminlerin genelde çıkar mı bir kizim var buda oğlan olsun dedik ama hayırlısı olsun inşallah sağlıklı olsunda 🙏🥰