Deniz-Demirin-Annesi Flz-cner98 merhaba teyzoslar biz de bugün 6 olduk şükür. 🤗 İkinci gebeliğim ilki ölü doğum oldu şimdilik çok şükür iyiyiz Allah herkese sağlık sıhhat versin bebeklerimizi sağlıkla kucaklayalim inşallah
Deletedmom83940 Yaseminuzun umarım hiç başlamaz 6. haftama girdiğim gün başladı korkunç bişey tabi benden daha kötü olanlarda var ben yine iyiyim
Flz-cner98 a1b29497 aynı ilacı doktor verdi ama bende uyutmaktan başka bi işe yaramadı dramamine kullanıyorum
makin Son adet tarihime göre 7 haftalığım yarın doktor kontrolüm var çok heyecanlı ve endişeliyim 😊🙏🏻 Birbirimize dua edelim güzel anneler 🤍🤍🤍🤍
makin Nurkr ay maşallah 🧿 Ben daha duymadım yarın gideceğim bakalım darısı bana olur inşallah güzel haberlerle gelirim🥰🥰🤲🏻🤲🏻
Mine24 Flz-cner98 bende de bulantı ve mide yanması vardı ben gebelik düşünmemiştim meğerse pazartesi öğrendim ki 5 buçuk haftalık hamileyim kesemiz görüldü çok şükür ama midem çok kötü 🥰