Sisi 37.haftamdayım. Hamilelik ve bebek bakımıyla ilgili çok kitap ve makale okudum hangisinde geçiyordu bilemedim şu an. Ben pratiklik yanlısıyım açıkcası, bazı kremlerin silinmesi yıkanması gerekiyor, emzirmenin ilk döneminde zor olabilir. Lansinoh da aldım ama emzirmeye geçince hindistancevizi yağıyla dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum.