semakygz Gamzeeee0606 kullaniyodum ama artik kullanmiyorum ben hiccc memnun kalmadim malesefki 2 yil kullandim ve yeni degistirdim komple seti
nurnur13 Gamzeeee0606 kullanıyorum 1 senedir, sadece fırının özellikleri az ama iş görüyor ben memnunum üçünden de
kizilimmsi Gorumcem kullanıyor memnun değil ocağın üstündeki demirler de tencere tava kayıyor fırını güzel pişirmiyor Bi de elektrik kaçağı vardı fırının içinde silemiyor bile siyah almıştı hep leke oluyormuş vs vs
Bebek_5467 1 buçuk yıldır kullanıyorum çok memnunum gayet kullanışlı fırında güzel pisiriyor öyle uzun saatler almıyor bişey pisirmesi. Tek sıkıntısı siyah olduğu için leke yada su izi belli oluyor.
asraca Gamzeeee0606 valla sadece ocagı annem kullanıyor ama demirler varya ocakta kayıyo yani saçma pişmanlık leke izleri gitmiyor almayın
Gamzeeee0606 Teşekkür ederim herkese valla fiyatı uygun olunca bir şans versem mı diye düşündüm ama bilemedim alsak 2 3 seneye bidaha değişim ister gibi anladım
EssoSavve Gamzeeee0606 kullandım sıfır evde kirada oturdum. Fırını berbattı 😏 Ocağı ise camdı ve heryerinde yoğun dalgalanmalar oluştu asla çıkmadı ne deterjan kullandıysam nefret ettim resmen