Mucize92 Kızlar karaciğer enzim lerim sınırda çıktı ne yapmam gerekiyor zararı varmı yarın doktoruma gidicem sağlık ocağında yaptırmıştım onlar istemişti
Nese86 Mucize92 benimde öyle çıktı gebelik kolestazi teşhisi kondu.Hic iyi birsey değil çok dikkat etmek gerekiyor.
Gamzess1 Mucize92 Benim elimde kaşıntı olunca bunu baktırmıştı doktorum da ondan sordum canım umarım bi sorun yoktur ama gebelik harici annemde kullandığı farklı bi ilaçtan yükselmişti sonra düştü onu hatırlıyorum