Merhaba kızlar. Benim danışmak istediğim bişey vardı. Hamilelikten önce lazer epilasyon’a gidiyordum daha sonra bıraktım hamile kalınca. Ağda’ya döndüm. Ağda da sonraları çok can acıtmaya başladı hamilelikten dolayı çok daha fazla acı hissetmek normalmiş bide düşük tehlikesi atlattım,son aylarda da kendini kasarsın iyi değil dediler.doğumdan sonra Epilasyona döneceğim için jilet yapıyorum ama çok zorlanıyorum 🤦🏻♀️ Bu konuda sizler ne düşünüyorsunuz,hangi yöntemi uyguluyorsunuz ?