Smhtugce Kızlar 35 haftalığım doktorum 3 hafta sonra ac karnına gel tahlil yapıcaz dedi bu tahliller doğum icinmi yoksa dogum tarihi vs belirlenmesi icinmi yapiliyor bilgisi olan varmi
Esraaaakrky Smhtugce doğum için yapılıyor. Bana hem kan tahlili hem de idrar tahlili yapılmıştı. Kan tahlilinde plt değeri oluyor mesela o doğum şeklini dahi belirliyor o yüzden yapılması gerek