Arkadaşlar hamilton r1 model bebek arabası kullanan ya da alan var mı?
Vera09 ben aldım ama daha kullanmadım
mhdmraa ne kadara almıştınız acaba
Vera09 3 nisanda almışım 2.230 tl ye