yuzaarar Merhaba Kızlar. Gebelikte etsiz çiğköfte yediniz mi? Doktoruna bu konuyu soran veya kesin bilgisi olan var mı acaba?
Bayancorek yuzaarar Etsiz yiyebiliyoruz bir sakıncası yok. Ben tüketiyorum devamlı. Etli çiğköfte yasak. 🌸🤗
Dark yuzaarar yemedim. Yenilebilir ama tavsiye edilmiyor. İçinde birçok katkı var çünkü. Çok canınız çekiyorsa bastırmak için yiyebilirsiniz tabi
Deletedmom83940 Dark ne var katkı çiğköftenin için de köftelik bulgur salça bazı baharatlar bilmediğimiz başka ne olabilir
Dark Deletedmom83940 aroma verici ve koruyucu ekleyenler var. Çünkü genelde bir merkezde yoğurulup gönderiliyor. Erken bozulmasın diye. Kesin emin olunan yerden almak lazım. Maalesef sandığımiz gibi baharat bulgur salça olmuyor. Bulyon katanlar bile varmis
Hilal-95 yuzaarar zaten çiğ köfteye genelde et konulmuyormus okadar cok araştırdım ki bu konuyu ama nasılda canım istiyordu snra hafta da 1 kere felan yedim ne yalan sölim 🤣 sorunda yaşamadım güvendiğin bir yerden alıp affyetle yiyebilirsin kuzum
Hilal-95 Deletedmom83940 benm aldığım yer koymuyoruz dedi hep yedim toksoplazma testim de hep negatifdi yalnış bilgi vermek istemem elbetde hatta ben çiğ yumurta konuyormus felan diye de yemek istemedim oda olmuyor dediler buradada aynı postu acmıstım 😀
Nese86 yuzaarar Bende yedim ama 3 aylıkken yemiştim etsiz bol limonlu kıvılcımı içine koyup eşime gene yaptırayım bari 😁
Hilal-95 Deletedmom83940 ben İstanbul da yaşıyorum canım demekki oyuzden sorun olmaz dediler olmadıda tabi ama tabi her yere güvenmemek lazım peki çiğ yumurta konuluyormu bilgin varmı