Edabykl Rmysa0308 bu degerlerle anlasilmiyo malesef sonucu almaya gidince kagitta grafik şeklinde riskler vericek size anca o sekilde anlaşılır
Edabykl Gulayozden kagitta yaziyo riskler degerinin altinsa yazıyorsa dusuk risk demek ama degerin uzerinde yaziyosa yuksek risk
Gulayozden Edabykl bana doktor ikili de sorun yok dedi ama 3lüde risk devam ediyor dedi ben tam anlamadım açıklama da yapmadı https://imgyukle.com/i/R3Qe3o https://imgyukle.com/i/R3QWcj bu sonuçlar ne demek istiyor yardımcı olur musunuz
Edabykl Gulayozden düşük risk gözüküyor ama genel populasyondan emin olamadm bu uclu test sanirim benimki ikiliydi ama trisomy dusuk risk ama
Gulayozden Devlet hastanesindeki doktorlar insana hiç bi açıklama yapmıyor aklımızı karıştırıyolar anca