Bekarlığımdan beni hep kız bebek istedim. Hamileleğim boyuncada çevrem hep senin gibi bi kızın olacak diye bilincime yerleştirdiler resmen. Kız bebek için kendimi o kadar hazırlamışımki bebeğimin erkek olduğunu öğrenince o kadar üzüldüm ağlayasım geldi sonra sen niye üzülüyosun saçmalama oda çocuğun diyerek tekrar üzüldüm. Sanki erkek olduğu için sevemicekmişim gibi hissediyorum. O kadar alışveriş yapmak için can atarken şuan hiç bişey almak içimden gelmiyor. Geçermi bu durum.linç yemek istemiyorum ama gerçekten kötüyüm bana birşeyler söyleyin 17+4 haftalığız