NOG_06 Kızlar çok az bi idrarım da enfeksiyon çıkmıştı doktorum bu ilacı yazdı uroday, aranızda kullanan varmı?
Rukiye05 NOG_06 evet ben kullandım sıklıkla yazılan bi ilaç zaten gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz