gmzsdt valla ben sonuna kadar normal doğumcuydum ama işler istediğim gibi gitmedi acil sezaryene alındım ama süreç çok kolay ve minimum ağrıyla geçti canım, inşallah senin de çok iyi geçer, ilk akşam hemşireler beni yürütmeye geldi, o ilk yataktan kalkma anı çok zor , ama kendini zorla ve yürüyebildiğin kadar odada yürü ki çabuk toparlan, benim yanımda refakatçi yoktu 3 gün bebeğime de kendime de bakabildim hastanede çok şükür 🤲🏼 Eve geldiğimde de temizlik, yemek, bebek, hepsini yalnız yaptım, ağrı çok az oldu ilk 2 gün daha sonra normal hayatıma döndüm