elaesrbrk Bir kaç yıldır basur var meme oluşumu var son bir kaç haftadır ağrıyor sızlıyor zonkluyor doktora gidiyorum baharat acı ekşi bulgur salça yasak diyor krem ve fitil veriyor yine aynı oluyor önerebileceginiz biseyler varmı
Esraaaakrky elaesrbrk sirkeli ılık suyla taharetlenin faydasını görürsünüz. Ayrıca kabız olmamak için sabah aç karnıma ıslatılmış gün kurusu kayısı yiyebilirsiniz. Benim hamilelikte oluştu doğumdan sonra dikişlerden ziyade o canımı yakmıştı tuvalete gitmekten korkar olmuştum sürekli gün kurusu yedim acısı hafifledi
FDM220 elaesrbrk malesef çok kötü bişey basur ya bende de var normal doğumdan sonra oldu arkadaşın dediği gibi kabız olmamaya çalış birde çok ağrı yaparsa kantoran yağı sür baya iyi geliyo..