Bugün 3. Ayım yeni bi doktora başladım çok tatlı çok ilgiliydi hersey iyimiş çok şükür kilon normal çok güzel bir ay daha kilo alma bir ay sonra yavaş yavaş almaya başlarsın dedi hatta sana örnek beslenme listesi vereyim dedi. İşte yenmesi gereken gıdalar zararlı yiyeceklerin olduğu faydalı şeylerin yazdığı bir kagıt çok hoşuma gitti böyle ilgili olmadı ilk gebeliğimde hiç bir doktorum vermemişti siZin doktorlarınızda verdimi size beslenme listesi