Gomca ayy bende 27+2 günlük gebeyim . Dün benim başıma geldi aynısı sabahtan akşama kadar hissetmeyince çok telaşlandım hemen acile gittik nts ye bağladılar çok şükür kalp atışını duyunca içim rahat etti . Normalde çok hareketli olan bebeğim hiç hareket etmeyince telaşlanıyor insan . Nedenini hala bilmiyorum neden hareketsiz kaldığını . Demek bu haftalarda oluyor sizde de aynısı olduğuna göre . Sola doğru yatın şekerli şeyler yiyip biraz bekleyin belki hissedersiniz hareketini