Merhaba kızlar. 24 haftalık hamileyim. Gebe kalmadan önce enfeksiyonum vardı doktora her gidişimde fitil verdi. 2li 3lü 7li ne yaptıysam geçmedi. Son çare olarak zolax aldık bir tanesini kullandım ertesi gün test yaptım gebe olduğumu öğrenince bıraktım doktorum da izin vermedi zaten devam etmeme. Haliyle enfeksiyon geçmedi. Bunun yanında krem kullandı sarı kantaron yağı, çare bulamadım. Sıkıntı şurada eşim ile yanaşamıyorum yaşayacağım yanma hissi beni çok korkuyor. Başıma geldiği için biliyorum. Hiçbir şekilde bu kadar uzun süreli enfeksiyon geçirmedim. Sizden ricam benim gibi olan varsa neler kullandı ne yapmalıyım? Yardımınıza ihtiyacım var🤲🏻