Birminikcivciv Kızlar bende panik atak var belki sorumu saçma görebilirsiniz. Ama ben o kapının önünden geçtim acaba bişey olur mu içeri girmedim içim içimi yiyor 😢
Deletedmom_110 Birminikcivciv bebeğim o kadardan bişey olmaz ben unutup içeri girmiştim eşimle birlikte sonra kapıda bekledim biraz uzağında önünde beklemek falan bişey olmaz canım nolcak
Gencanne33 Aslında bu kuşkular sizi yiyip bitiri herseyden korkmayın o tedirginlik bille bebege zarar