Ballar henüz doğum yapmadım anne yani ahsap besik aldim. Annemde hediye olarak park besik almak istiyor ilerisi için. Tavsiyeleriniz var mı? Yada kullanan? Ben şöyle bir baktım.
Uni baby
Kanz
Pierre cardin
Prego markalari çokca memnuniyet urunleri
Siz ne önerirsiniz alan kullanan varmi? Cok fiyatli olmasından yana degilim sonucta hepsinin işlevi aynı. Annem hangisini begenirsen alayim dedi. Tavsiylerinizi bekliyorum 💐🥰