linamom Kızlar bebeğim 2 günlük yoğun bakımda kaldı üzüntüden sütüm çok az geliyor sütü neler artırır Hip çaydan aldım ne yiyip ne içmem lazım deneyimli anneler
Sumiire linamom humananın cayını birde galactico diye süt damlası var onu kullanıyorum bol su içiyorum komposto falan iç bol bol birde bebeğini nekadar cok emzirirken okadar sütün gelir emzirirken hep bebeğini izle sev onu stres yapma kendine
Ayfersena linamom ben ilk kızımda kuru inciri biraz suyla haşlayıp, hem yedim hem de suyunu içtim. Ardından süt kanallarim adeta açıldı 🧿🙂 Bence bir deneyin
Selinselinselin linamom çok azdan kasıt nedir mesela cogu yeni anne az geliyor diye üzülüyor ama cocugun mide minicik ihtiyacına göre artıyor. En güzel ilaç bol su ve uyku diğerleri bazen ne yerseniz yiyin ya da ne içerseniz için süt miktarını değiştirmiyor. Birde çocugun memeden emdiği ile sağdıgınız süt miktarı farklıdır. Sağılan süt memedeki sütün miktarını göstermez. Siz kendinize güvenin sütüm var diyin ama yoksa da hiç önemli değil ki mama ile buyusun ne olacak dünyanın sonu değil 😊 dış etkelere yakın cevrenize kulak tıkayın sütün mü az aa sütün mü yok derler bu cocuk ac derler bu çocuk üsür derler. Siz anasısınız en iyi siz bilirsiniz başkası değil😊