miraninannesii Kızlar 26+1 haftalık gebeyim dün kontrole gittiğimde doktor bebeğin kafası assagida olduğunu söyledi normalmis öyle olması ama sanki ben hareketleri hala kasikta hissediyorum normalmi sizce benim gibi olan varmı yada bebek donuyormudur sürekli
Nill2 miraninannesii Benimde o haftada başı aşağıdaydı 30 olduk hala aşağıda 😌 sanırım elleri kollarını oynattıkça kasıkta hissediyoruz. Benimde öyle oluyor.