Lionmother Kızlar merhaba, Bir kaç ay önce bebeğimi kaybettim. Tekrardan bu duyguyu tatmak istiyorum ve hamiş annelerimizden Ayetel Kürsi okumalarını rica ediyorum okuyabilecek olanlar var mı🤲🏻♥️ İsmim Dilara.
Brvndkm Lionmother okudum rabbim kabul etsin inş bu mübarek günlerin yüzü suyu hürmetine gönlünden geçeni nasip etsin
Belmaa16 Lionmother allah nasip etsin inşallah çok içten dua ettim inşallah bebeğin olur okudum bende
Aksufatma84 Bende okudum inşaallah siz de bu güzel duyguyu tadıp bebeğinizi kucağınıza sağlıklı bir şekilde alırsınız 🥰🤲