1234456789 valla ne yalan söyleyim ben daha dun ordaydim odasında 20 dakika durmusumdur.ve her aklıma geleni sorarım.en önemlisi bence doktorun hastaya ismiyle hitap etmesi.sekterinin seni arayip konuşması seni gorduklerinde gulmeleri halini hatrini sormalari bunlar benim için çok önemli..hic pişman değilim.çiğdem hanımı tanımıyorum tabi senn tercihin birşey diyemem...