Esmaecrin canım gittim evet Gözde hastanesinde özlem hanıma gidiyorum netten de araştırdım tavsiye edilen pek çok doktor var ama geneli erkek bende şahsen bayanda daha rahat ediyorum bu doktor da baya hoşuma gitti bi kere gitmeme rağmen, böyle içi rahatlatıyor anlayışlı Güler yüzlü bişey sormadan her detayı yapmam gerekeni dikkat etmem gerekeni vs söylüyor sorularıma ilgiyle cevap veriyor bende böyle birisini istiyordum hpşuma gitti Yani tavsiye ederim 😊
Sen kime gidiyorsun