Hem hormonlar hemde ailemden uzakta olmak çok üzüyor çoğu zaman sebepsiz yere ağlıyorum sinirleniyorum bebeğim etkilenir diye dayanmaya çalışıyorum ama hormonlarim nasi biseyse dayanamıyorum içerliyorum çok sizede oluyormu doğumu tetiklermi 35+4 🤷🏻♀️🙄