Aryen
Ben pusett alacağım şimdilik araba almıycam Doğumdan sonra alıcam araba çünkü travel sistemler çok ağır bir yere sığmıyor arkadaşlarımın hepsi aldı travel sistem araba yanında pusetle ama 6 ay sonra hepsi baston araba aldı😂 benimde kış bebeği olacağı için puset alıcam sadece