Ipekkarakus0 Arkadaşlar bunların arasındaki fark nedir ya çoğu tanıdığım 32de çalışabilir almış ama benim doktorum çalışamaz verdi ben bu işten hiçbirşey anlamadım
Merrygirl Ipekkarakus0 riskli gebeliğin yoksa çalışabilir raporu isteyebilirdin doktorumdan ben aldım 32 de çalışabiliri 37 dede çalışamaz alıcam
ipekelvanalparslan Çalışabilir alanlar 37 haftada mecburi olarak çalışamaz raporu alırlar senin doktorun da 32de izne ayrılmana karar vermiş demekki bende 29dayim eğer çalışabilirsem 37ye kadar çalışmayı düşünüyorum bakalim
Ipekkarakus0 Merrygirl bizim zaten kendi iş yerimiz sigortam yatırılıyor doğum ücreti için acaba dedim doğum ücretiylemi alakalı bu hafta olayı