Raziye_artrk Beta testin geçen hafta 138 di pazartesi doktora gittik 111 düşmüş bir kaç gün öncede regli oldum düşük mü oluyor artık bu çok üzüldüm bu durumu yaşayıp yakın zamanda hamile kalan var mi
Aslanmom1 Raziye_artrk kimyasal gebelik geçirmişsin canım geçmiş olsun. Düşükten saymıyo doktorlar bunu
makin Raziye_artrk çok geçmiş olsun canım kimyasal gebelik yaşamışsın kontrollerini ihmal etme ve üzme kendini bu yakında olacak sağlıklı gebeliğin habercisi 🥰🧿