xarasmomx göguslerimin etrafi ve ucunun etrafi kabuk oldu hep siyah siyah soyulmus ve kararmis igrenc görunuyorlar nie böyle oluyor bilen varmi normalmi acaba?
behrem hamilelikte meme ucunun etrafının kararması normal bir şey. asıl merak ettiğim eski rengine dönüyor mu sonradan? bunu da bilen varsa yazsa keşke 🤗
SedaYldrm behrem ilk doğumumda kömür gibiydi göğüs uçlarım normalde çok açık renktir doğumdan kısa bir süre sonra eski haline dönmüştü şimdi 2 ci gebeliğim yine yavaş yavaş kararmaya başladı☺️
Bahar46_46 Çok normal emzirme döneminde 3 ay içerisinde yeniden eski haline tekrar dönüyor genelde erkek bebeklerde oluyor bu durum ama istisna olarak kızlarda da meydana gelebiliyormuş
imera_ferammm53 Ayy evet bilen varsa yazsa çok iyi olur göğüs ucundaki yuvarlak kahverengi olan yer emzirme bıraktıktan sonra gidermiş ama göğüsteki etraftaki kahvelik gidiyor mu bilmiyorum benimde o görüntü hoşuma gitmiyor😏
Bahar46_46 imera_ferammm53 emin olun ki kucağınıza alınca yavruları o kahverengi görüntüyü hiç görmeyeceksiniz benim nerdeyse bütün vücudum olmuştu önceleri çok üzüldüm daha sonra sanki normal halimmiş gibiydi gözüme bile çarpmaz olmuştu :)