Bu enfeksiyon ile başım belada 89 çıkmıştı bi kaç hafta önce antibiyotik kullandım dikkat ettim geçmişti şimdi tekrar başlamış sağlık ocağında ki doktor da korkutup duruyor aslında bu sefer çok aşırı yüksek değil ama yok işte doktoruna git çok tehlikeli şöyle böyle gitmeyecem ama 200 tl vermekten gına geldi her seferinde nasıl geçer bilginiz var mı tek kullanımlık toz aldım ama onun dışında dikkat ediyorum ama sanırım korunmadığımız için mi olur ki