Haticekaya1808 Bugün 36 haftalık olduk.. Rabbim izin verirse 1 Haziran da sezeryan olacağım erken doğum riskimiz vardı atlattık çok şükür herşey yolunda var mı 1 Hazirana gün alan hamişler ☺️
Mustafaceylan Haticekaya1808 bende şuan 34 haftalık hamileyim önümüzdeki Perşembe veya cuma günü doktora sezeryan için gün almaya gidicez çok heyecanlıyım sizinde hayırlısı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰devlette mi olacaksınız
Zehratay Haticekaya1808 bizde çarşamba günü gün alacağız heryacanla bekliyorum 1 yada 2 Haziran demişti belki bir tık daha önce alabilirim bebeğin durumuna göre dedi ama muhtemelen 1 Haziran gibi olur bir sıkıntı olmazsa
Haticekaya1808 g4mze oy maşallah aynı gün doğuruyoruz ne Güzel rabbim sağlıkla kucağımızda olmayı nasip etsin 🥰🥰
Haticekaya1808 Mustafaceylan özel de olacağım hemşireyim çalıştığım hastanede olacağım inşallah Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin size de ☺️