Kızlar size bir şey sormak istiyorum. Bende oksapar 4000lik kullanıyorum. İkinci gebeliğim ilkinin kalbi durdu. Pıhtılaşma sorunum varmış kullanıyorum. Doktoruma dozu neye göre ayarliyorsunuz dedim şansa kadere dedi. Bı hastam 13dusuk yaptı ignenin dozunu ayarlayana kadar dedi. Ben de şimdi korkuyorum bir daha aynı şeyi rabbim yaşatmasın ilkini hala atlatamadım. Sizin doktorunuz neye göre ayarladı dozunu? Yani bana şaka gibi geldi dediği de şansa kadere diye, çok versek kanama olur az versek pıhtı atar yine deneyerek dozunu bulcaz dedi bana. Korkuyorum acikcasi lütfen yardımcı olur musunuz ?