Sehrbnon12 Ballmom22 zararlı deniliyor canım Bence yapma bide baya ilaç uyusturma da yapılıyor riske atma kendini de minnoşunu da derim 😘
Zehratay Doktorum devamlı takipli doktorumdu normalde olsa kadın doğumdan onay isteyip yapıyorum ama senin diş durumunu bildiğim için yapıyorum dedi yani bildiğim kadarıyla yapıyorlar