Tugcedeniz bende 2 hafta önce sipnal oldum kuzum, bence bebeğinle o ilk anı kaçırmamalısın, evet hissediyorsun ama acı yok, ben bebeği çıkardıklarını hissettim ve o an ağlamaya başladım sonra gösterdiler, yanağımın yanına koydular, öpüştük oğlumla, daha sonra da babasına verdiler ten tene temas yaptırdılar benim dikişlerim yapılırken, bitince de hemen benim göğsüme verdiler emmesi için 💙