zeynnn5441 ben 4 sene önce oldum cnm belden uyuşmali boynumda ki sancılar kalçam belimm ilk 2 ya da 3 gün çok ağrım olmuştu özellikle ilk 24 saat hastanede olmuştu ama 3 4 gün sonra şükürler olsun birşey kalmamıştı sonuçta bıçak yarası hemen iyileşmeyo korkma geçer inşallah o kalçada batma hissi şuan bende çok kötü lavaboya oturunca sanki ayaklarım yerden kesiliyor öyle.sanciyor 37 haftalık hamileyim bu arada korkma geçer inşallah