Cemre8541 bende ilk hafta gaz sancısı olmaz diye biliyorum canım, bebek ağlıyorsa aç olduğu içindir muhtemelen, daha sık emzirmeye dene veya mama takviyesi, anlarsın zaten, benim bebeğim de de böyle olmuştu, sütüm yetmediği için sarılık da oldu maalesef