Elifim54 Kızlar hamileyim artık zorlanıyorum ağda yaparken bunun icin kuaföre gıtmelimiyim zararlı olurmu bıde çok utanıyorum ilk kez gıdıcem aranızda gıdenler varmı ne hıssedıyrsunuz
smnrsmnr Elifim54 ben hamilelikten bu yana gidiyorum ayda bir. Bana birşey olmadı ama yinede doktora sormak lazım
Denizyldzm Elifim54 cnım ben 25 den snra doktoruma sorup gitmiştim yavaş yapıyorlar 15 dkka falan sürüyor ben bekarken de gidiyordum insan ilk utanıyor ama snra alışıyorsun bnim sürekli gttiğim yer olduğu için sohbet falan geçiyor öyle düşünme utanma gibi yakınımda kimseye yaptıramam en iyisi kuaför bnce
Bayancorek Elifim54 Başından beri gidiyorum ağdaya , bir sorun yaşamadım. 5 buçuk aylık olduk. Doktorunuza sorun yinede. El pratikliği çabukluğu önemli benim 5 dakika bile sürmüyor neredeyse. Iyi güvenilir bir yere gitmek lazım, yoksa eziyete dönebilir. 🤗
Elifim54 smnrsmnr peki canım çok uzunmu sürüyor kaç dakıka bıde ben çok utanıyorum ilkez gıdıcem mecbur kaldığım için çok zoralnıyomu insan
smnrsmnr Elifim54 biraz sürüyor tabi kıl tipinize göre. Birde hani hareketlerimiz yavaş olduğu için dönerken vs o yüzdende uzun sürüyor