Bende doğumda değişecek diye korkuyorum 😂 Hala rüyalarımda erkek bebek emziriyorum oğlum oğlum diye seviyorum 😅 Bir oğlum var kızım demeye alışık değilim belkide ondan öyle oluyor bilmiyorum ama hamileliğimi öğrenmeden 5-10 gün önce bile rüya gördüm adını da eren koymuşum 🤭