Fadmetncyy Merhaba anneler manuel göğüs pompası almak istiyorum alıp memnun kaldığınız tavsiye ettiginiz ürünleri paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🌹
Canpolat Fadmetncyy canısı ben dolaptan birkaç gün önce getirttim lansinoh manuel pompa biberonuyla beraber almiyim dedim ilk doğumum o an lazım olursa ilçedeyiz bulamayız merkezde de heryerde yok ondan ucuza buldum açıkçası aldım nasıl çıkar bilmiyorum
Elifelbb Fadmetncyy lansion aldım cekım gücü iyiye benziyor 1 ay var doğumuma o zaman daha net anlarım iyi mi kötü mü
Turkolog12 Canpolat nasıl çıktı bende buldum bir tane almayı düşünüyorum ama nasıl çıkar hiç bilmiyorum sözde hiç kullanilmamis sadece steril edilmiş yeni gibi duruyor bilemedim 🤦😅
Fadmetncyy hepsiforumbir link açmadı ama sanırım Chicco nun 280 tl ya falan olan manuel göğüs pompasını diyorsunuz evet onu da çok övüyorlar
Canpolat Turkolog12 valla tertemiz çıktı ne kırık var ne bişiy güzeldi daha kullanmadık 3 ayımız var ama görünüşten iyi😀
Oekrk Lansinoh kullanmıstım daha önce çok memnun kaldım şimdi yine aldım temiz olsun diye göğüs yapısı olarakta değişiyor tabi bazıları sadece elektrikli olanlarda rahat sağıyor deneyip görmeniz lazım