RabiaGlck beydağı devleti kimse önermiyor açıkçası benim gördüğüm kesinlikle umursamaz ve vicdansızlar araştırma da 2 gece yatışım vardı doğum hanenin içinde çok iyiydi doktorları doğumhane nin içindeki odalarda temizdi ama ben açıkçası özel de doğum yapmayı düşünüyorum doktorum gözde sıtmapımarı hastanesi özlem gül soyutemiz doğum ücretleri en son sorduğum 1500 TL idi gözde akademi De ise zercan hanım var zercan kalı oda iyi bir doktor gibiydi bir kere muayene oldum 2000 TL idi akademideki fiyatta