Rukiyeeeeee Hamile_anne27 benim ablam 6 ay önce Hatem hastanesi Semra sarı yıldızdsa dogum yapti bende 30 haftalığım Allah kısmet ederse orda doğum yapacağım kuzenin bir ay once livde yaptı
bir_pasa_annesi Hamile_anne27 ben oğlumda da şimdiki hamileliğim de de yaşam hastanesi şahin korkmaza gidiyorum çok memnunum
Aslaninannesi01 Hamile_anne27 Antepli değilim ama bebeğime küvez bulamayınca Antep’e sevkli geldik özel sevgi Hastanesinde kaldım çok pis bir hastane mecbur kalmasam 1 saat kalmazdm gerçi internetten bakınca kalıcı olarak kapatıldı yazıyor eğer kapanmadysa uzak durun
Hamile_anne27 Rukiyeeeeee memnun kaldınız o zaman. Bende antebe yeni taşındım hiç bilmiyorum ya. Hangi hastane iyi hangisi kötü karar veremiyorum
Aybukenurr Rukiyeeeeee doğum ücretleri ne kadar acaba bilginiz varmı birde en çok hangi doktordan memnun kaldınız
Rukiyeeeeee Aybukenurr ben kendi doktorumdan çok memnunum hatem Hastanesi’nin sezeryan 3500 normal 3200 Livin sezaryen 5500 normal 500